Звертаюсь до всіх, хто має відношення до служби в органах внутрішніх справ!


Звертаюсь до всіх, хто має відношення до служби в органах внутрішніх справ!!!!! Вже другий день я спостерігаю переписку в соцмережі та обмін думок щодо вирішення нашої спільної проблеми – це перерахунок пенсій. І в мене склалося таке враження, що ми поділені на дві групи: до першої відносяться ті, які заробили, змогли зробити, або просто пощастило отримати пенсії більш ніж 10 тис. грн, а до другої, яким держава на даний час виплачує сльози у вигляді 1300-1600 грн. І як раз тут спрацьовує прислів’я: «Ситий, голодному не товариш»!!!! 
Протягом цього дня мала нагоду спілкуватися з деякими пенсіонерами, так сказати «БОГАТІЯМИ», просила їх підтримати Полтавських ініціаторів і вийти 6 грудня на попереджувальний страйк, але у відповідь почула, «що я своєї ініціативою роблю їм проблему, бо в нашій державі можуть і те що вже дали відібрати», це була одна із думок, інші говорили щоб вгомонилася і не робила зайвих рухів, бо то марна праця……
Але я вірю, що тільки спільно ми зможемо подолати цей нігілізм і бездіяльність нашої влади. Жодна пенсійна або ветеранська спілка не встала на наш захист, бо їх очолюють жирні генеральські коти!!!!!!!
Я дуже прохаю київських ветеранів, пенсіонерів ОВС відірватися від своїх м’яких диванчиків та вийти 6 грудня на попереджувальний страйк на захист своїх конституційних прав!!!!!! 
А також, звертаюся до своїх Кіровоградських друзів, підтримати цю ідею!!!!! 
Додатково буду інформувати!!!!